-
Základní ustanovení
-
Přihlášení do kurzu
-
Platební podmínky
-
Storno podmínky
-
Organizace kurzů
-
Náplň kurzů
-
Reklamační řád
-
Záruka získaných znalostí
-
Organizační změny
-
Ochrana autorských práv
-
Ochrana osobních údajů
Základní ustanovení
Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen "VOP") upravují vztahy mezi
smluvními stranami, kdy na jedné straně je společnost ICT Pro, s. r. o., IČ
46971441, DIČ CZ46971441, se sídlem Sochorova 3209/38, 616 00 Brno-Žabovřesky,
zapsaná v obchodním rejstříku vedeném v Brně, sp. zn. 7301 C jako prodávající (dále
jen "ICT Pro") a na straně druhé je zákazník (dále jen "Zákazník").
Podrobné informace o ICT Pro jsou uvedeny na webové stránce
https://www.ictpro.cz v sekci "O firmě".
Zákazník podáním objednávky potvrzuje, že se před uzavřením smlouvy
seznámil s těmito VOP, a že s nimi výslovně souhlasí, a to ve znění platném a
účinném v momentě odeslání objednávky.
Zákazník si je vědom, že mu koupí produktů, jež jsou v obchodní nabídce
ICT Pro, nevznikají žádná práva na používání registrovaných značek, obchodních
názvů, firemních log, aj. ICT Pro nebo smluvních partnerů ICT Pro, není-li v
konkrétním případě zvláštní smlouvou sjednáno jinak.
Zákazník se rovněž zavazuje, že získané materiály nebude šířit dál a
poskytovat třetím stranám anebo je využívat ke své vlastní obdobné obchodní činnosti
(vzdělávání).
Přihlášení do kurzu
Přihlášky na kurzy zajišťované školicím centrem ICT Pro jsou přijímány e-mailem nebo
prostřednictvím formuláře na webových stránkách. Elektronické přihlášky jsou
považovány za závazné. Zařazení všech přihlášených je prováděno podle pořadí došlých
objednávek.
Po přihlášení obdrží Zákazník obratem automatické potvrzení o přijetí přihlášky.
Nejpozději jeden až dva týdny před zahájením kurzu obdrží Zákazník závazné potvrzení
termínu spolu s pozvánkou a dalšími upřesňujícími detaily. V případě, že kapacita
zvoleného kurzu je již vyčerpána, bude zákazník kontaktován zákaznickým servisem s
nabídkou alternativních termínů konání.
Platební podmínky
Po potvrzení objednávky a termínu školení obdrží Zákazník proforma fakturu na úhradu
kurzovného. Platba probíhá bankovním převodem.
Služby poskytnuté našim stálým Zákazníkům (právnickým osobám) fakturujeme po
skončení kurzu, poté co máme jistotu, že vše proběhlo v pořádku a k plné
spokojenosti našich Zákazníků. Šetříme tak sobě i našim Zákazníkům čas se
zpracováváním zálohových faktur. Fakturu je Zákazník povinen uhradit nejpozději ke
dni splatnosti, tj. zpravidla do 14 dnů, pokud není předem dohodnuto jinak.
Ceny kurzů zpravidla zahrnují:
- služby kvalifikovaného školitele,
- přípravu školení, popřípadě i přizpůsobení osnovy požadavkům Zákazníka,
- knižní publikaci k danému tématu, případně studentský manuál v tištěné nebo
elektronické podobě (je-li to uvedeno ve specifikaci kurzu pod osnovou),
- zajištění dokumentace ke školení (prezenční listiny apod.),
- vydání certifikátu o absolvování kurzu,
- zabezpečení výstupů a zpětné vazby pro zadavatele (na vyžádání),
- psací potřeby (poznámkový blok a tužka),
- oběd (ve vybraných restauracích); v případě, že je v ceně kurzu,
- občerstvení o přestávkách (káva, čaj, sladké a slané pochutiny, minerálky
apod.),
- využívání našich vzdělávacích prostor, strojový čas počítačů atd.
Pro držitele karet Sphere
Pokud jste držiteli platné aktivované karty Sphere, máte nárok na slevu ve výši 10 %
z běžné ceny kurzu a slevu 15 % u karet typu VIP. Slevu Sphere nelze kombinovat s
dalšími slevami nebo cenově zvýhodněnými akcemi ICT Pro s.r.o. Cenové zvýhodnění
kartou Sphere lze uplatnit na otevřené kurzy pro veřejnost, nikoli pro objednání
firemního kurzu pro skupinu zájemců z konkrétní společnosti.
Pro uplatnění slevy musíte zadat číslo Vaší karty Sphere do pole „Poznámka“ v
přihlašovacím formuláři, pokud se hlásíte přes naše webové stránky, případně uvést
do e-mailu, pokud se hlásíte prostřednictvím e-mailu. Následně po ověření platnosti
karty bude automaticky účtována snížená cena školení o danou výši slevy.
Storno podmínky
Kurzy a semináře
Bezplatné zrušení kurzu (storno) nebo přesun konání kurzu přijímáme písemně
pět a více pracovních dnů před začátkem kurzu. Výjimkou jsou kurzy z oblasti Oracle,
Cisco Systems, Citrix, IBM, JBoss, ITIL, Prince2, Sybase, VMware, kde je nutný
přesun nebo storno minimálně deset pracovních dnů před datem konání.
Pokud Zákazník oznámí svou neúčast na kurzu dva až čtyři pracovní dny před
zahájením kurzu, účtujeme 50 % ceny školného. Pokud je účast zrušena jeden a
méně dní před zahájením školení, je účtována plná cena školení. U kurzů nezaniká
nárok na bezplatné zopakování kurzu v rámci Garance získaných vědomostí. Zákazník
tak může bezplatně kurz navštívit při některé z jeho pozdějších realizací.
Pokud by školení bylo pořádáno pouze pro pracovníky zákazníka a bylo by třeba je v
dané chvíli odvolat, snažíme se najít jiný, pro všechny přijatelný termín. Naše
zákazníky v tomto případě nijak nepenalizujeme. Pokud bychom v takovém případě
vynaložili marně prostředky např. na zapůjčení techniky, ubytování lektora apod.,
snažíme se dohodnout se Zákazníkem na kompenzaci našich nákladů v dalším termínu
kurzu.
Školicí centrum si vyhrazuje právo kurz pět dnů před začátkem odvolat (např. pro
nedostatek řádně přihlášených studentů). V takovém případě budou všichni zájemci
neprodleně informováni a bude s nimi dohodnut náhradní termín konání kurzu. V
případě přihlášení studenta na kurz, na který není mnoho zájemců, snažíme se
dohodnout na individuálním uzavřeném kurzu za co nejvýhodnějších podmínek pro
Zákazníka a přijatelných podmínek pro nás.
Testy a zkoušky
Storno nebo přesun konání testů registrovaných prostřednictvím ICT Pro je možné
učinit pouze písemně elektronickou formou, a to nejpozději dva pracovní dny předem,
nejpozději do 16:00.
Konference a události
Bezplatné storno konference nebo události přijímáme písemně více než 14 pracovních
dnů před začátkem konference nebo události.
Organizace kurzů
Školení standardně probíhají v učebnách Školicího centra ICT Pro v Brně, na ulici
Sochorova 38, nebo v Praze, na ulici Líbalova 1. Po vzájemné dohodě pořádáme běžně
kurzy i ve školicích prostorách Zákazníka, případně v učebnách našich partnerských
výukových středisek nebo v námi či Zákazníkem pronajatých prostorách. Místa konání
kurzů školicího centra naleznete na webových stránkách ICT Pro v sekci „Kontakt“.
Náplň kurzů
Úvodní ustanovení
Nabízený obsah standardních kurzů, zveřejněných na našem webovém portále,
garantujeme pouze za předpokladu standardního průběhu kurzu a dodržení všech
vstupních předpokladů pro účast na školení všemi účastníky.
Flexibilita obsahu
Vzhledem k tomu, že naše školení jsou interaktivní a lektoři často reagují na
individuální potřeby a požadavky účastníků, může dojít k operativnímu přidání nových
témat do výuky nad rámec původního programu nebo ke změnám v obsahu a tempu
probírané látky, aby byly lépe splněny potřeby dané školené skupiny. Tato změna může
zahrnovat i přizpůsobení tempa a obsahu kurzu možnostem, dosavadním zkušenostem a
vstupním znalostem většiny z dané cílové skupiny.
Garance pokrytí náplně kurzů
V důsledku výše popsané flexibility může během školení dojít k úpravě náplně
kurzu.
Například v situaci, kdy pomalejší tempo skupiny bude vyžadovat více
času věnovaného základním tématům a časová dotace následně neumožní věnovat se
pokročilým tématům na konci školení.
Zaručujeme však, že v průběhu veřejného školení bude probráno alespoň 75 % z
nabízeného obsahu. Toto ujištění neplatí, pokud nedodržení plného obsahu kurzu
vychází z výslovného přání všech účastníků.
Kompenzace
Pokud bude během veřejného školení probráno méně než 75 % z předem deklarovaného
obsahu a nebude toto nedodržení způsobeno požadavky účastníků, či nároky na
flexibilitu, zavazujeme se k dohodě s dotčeným klientem o adekvátní kompenzaci za
nenaplněné vzdělávací cíle.
Reklamační řád
Nárok na uplatnění reklamace
Pozdní příchod lektora o více než 15 minut
Je-li pozdní příchod lektora způsoben vlivy, které nebyl schopný ovlivnit (zpoždění
hromadných dopravních prostředků, dopravní nehoda na cestě, okolnosti způsobené
vyšší mocí), nejedná se o pochybení ze strany lektora. Zameškaný čas je možné po
dohodě lektora s účastníky nahradit například prodloužením délky školení.
Nedostatečná znalost problematiky
Výklad se odvíjí od osnovy kurzu. Tvoří-li lektor výklad neustálým doplňováním svých
vlastních znalostí (vyhledávání základních informací o probírané problematice,
vyhledávání příkladů) nebo podává-li lektor mylné či smyšlené informace, jedná se o
nedostatečnou znalost problematiky.
Jestliže však lektor (po domluvě s účastníky kurzu) probírá látku nad rámec osnovy,
není vyhledávání informací a příprava příkladu v průběhu kurzu pokládáno za
pochybení lektora. Lektor však musí být schopen zhodnotit, zda se nejedná o
komplikovanou přípravu, která by zabrala příliš mnoho času.
Nefunkční hardware v učebnách ICT Pro
Výjimka: ICT Pro nenese odpovědnost za hardware v externích prostorách Zákazníka a
za vlastní techniku účastníků kurzu.
Nezajištění lektora
Výjimka: ICT Pro nenese odpovědnost za zásah vyšší moci (např. úmrtí lektora, náhlá
nemoc, dopravní nehoda apod.)
Zánik nároku na uplatnění reklamace
Jestliže je pochybení na straně Zákazníka, zaniká Zákazníkovi nárok na uplatnění
reklamace.
Pro úspěšné absolvování kurzu je potřeba, aby Zákazník splňoval podmínku
Předpokládaných znalostí. Předpokládané znalosti pro daný kurz jsou nezbytné
pro správné pochopení výkladu. Předpokládané znalosti naleznete vypsány pod osnovou
většiny kurzů. Nemá-li nebo nerespektuje-li Zákazník Předpokládané znalosti a
přihlásí se do kurzu, není nepřínosné absolvování kurzu Zákazníkem selháním lektora,
a tudíž nemá Zákazník nárok na uplatnění reklamace.
Záruka získaných znalostí
Záruka získaných znalostí představuje exkluzivní výhodu určenou všem absolventům
standardních otevřených kurzů pořádaných školicím centrem ICT Pro v jejích interních
prostorách či na jejích online kurzech. Princip této služby spočívá v možnosti
bezplatného zopakování si již absolvovaného kurzu. Podmínkou je nutná registrace do
dvanácti měsíců od posledního dne konání absolvovaného školení.
Není možné využívat této garance pro přechod na vyšší verzi školeného produktu.
Zákazník opakovaného kurzu již neobdrží bezplatně publikaci či manuál ke školení.
Organizační změny
Školicí centrum ICT Pro si vyhrazuje právo přesunout datum konání kurzu z důvodů,
které nemůže ovlivnit (zásah vyšší moci, přerušení dodávky proudu, náhlé onemocnění
lektora atd.)
Školicí centrum ICT Pro si rovněž vyhrazuje právo neuskutečnit plánovaný kurz v
původně nabízeném termínu v případě, že není závazně přihlášeno potřebné minimum
účastníků. O této skutečnosti bude Zákazník informován nejpozději pět pracovních dní
před začátkem kurzu. Toto se nevztahuje na kurzy s označením Garantovaný
termín.
Ochrana autorských práv
Je výslovně zakázáno bez předchozího písemného souhlasu společnosti ICT Pro
pořizovat a sdílet audio/video nahrávky jak prezenčních, tak i online kurzů.
Porušení tohoto ustanovení může být sankcionováno smluvní pokutou ve výši 100 000
Kč.
Ochrana osobních údajů
ICT Pro prohlašuje, že všechny zákazníkem poskytnuté osobní údaje budou
shromažďovány a zpracovány pouze pro účely poskytované služby v rámci ICT Pro, která
se zavazuje nakládat s nimi v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. Právní základ
zpracování osobních údajů splňuje povinnosti chránit osobní údaje podle ZOOU (do 24.
5. 2018) a podle GDPR – General Data Protection Regulation (od 25. 5. 2018).
Zákazník podáním přihlášky prohlašuje, že v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o
ochraně osobních údajů, souhlasí se zpracováním veškerých svých osobních údajů
uvedených v přihlášce, které poskytl ICT Pro, za účelem uzavření smluvního vztahu.
Podrobné informace týkající se zpracování osobních údajů jsou uvedeny v samostatném
dokumentu PROHLÁŠENÍ O
OCHRANĚ SOUKROMÍ.